Top 10 vragen

Mijn factuur

Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Als u de factuur per post ontvangt, is deze niet automatisch ook digitaal beschikbaar. Wij hebben dan vaak aanvullende gegevens van u nodig, zoals uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer. Via ‘kopie factuur opvragen‘ kunt u de benodigde gegevens aan ons doorgeven. U ontvangt dan per e-mail een link naar de digitale factuur van ons.

Tag: Uitgelicht
Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Het is mogelijk dat wij (nog) niet beschikken over uw (nieuwe) mobiele telefoonnummer. Via de knop kopie factuur aanvragen kunt u uw gegevens, inclusief uw mobiele telefoonnummer, invullen. Ons serviceteam zal u dan een e-mail met toegangslink naar de factuur sturen. Het is belangrijk om uw (nieuwe) mobiele telefoonnummer ook door te geven aan uw zorgverlener.

Tag: Uitgelicht
Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Wij sturen nooit een herinnering/aanmaning, zonder u eerst de factuur te sturen. Indien u geen factuur van ons heeft gezien, is wellicht het volgende aan de hand:

Uw zorgverlener beschikt niet over uw actuele gegevens

Om u een factuur te kunnen sturen, hebben wij uw juiste (e-mail)adresgegevens nodig. Het is dan ook van belang dat uw zorgverlener beschikt over uw meest recente gegevens.
Geef een verhuizing of wijziging in uw persoonlijke gegevens dan ook altijd tijdig (voorafgaand aan de behandeling) aan hen door. Zo voorkomt u dat u wordt aangeschreven op een verkeerd (e-mail)adres. Het doorgeven van uw juiste gegevens is uw eigen verantwoordelijkheid.

De digitale factuur is in uw spambox beland

Het kan zijn dat onze factuur onverhoopt in uw spambox (ongewenste e-mail) terecht komt. Dat is afhankelijk van de beveiligingsinstellingen van uw mailbox, wij hebben daar dus helaas geen invloed op. We raden u daarom aan om ons e-mailadres service@mijnandersnota.nl op te slaan in uw adresboek en ons als veilige afzender te markeren. Wanneer u dat doet, belanden onze e-mails in uw primaire inbox.

De factuur is niet bezorgd 

Helaas is voor ons niet inzichtelijk of een factuur bij u thuis is bezorgd, omdat er geen track-en-trace op brieven zit. We raden u aan om de PostNL app te downloaden. U kunt dan zien of er een brief van mijnAndersnota.nl naar u onderweg is. Mocht u vragen hebben over de postbezorging, kunt u contact opnemen met PostNL.

 

Tag: Uitgelicht

Mijn gegevens

Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Als u de factuur per post ontvangt, is deze niet automatisch ook digitaal beschikbaar. Wij hebben dan vaak aanvullende gegevens van u nodig, zoals uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer. Via ‘kopie factuur opvragen‘ kunt u de benodigde gegevens aan ons doorgeven. U ontvangt dan per e-mail een link naar de digitale factuur van ons.

Tag: Uitgelicht
Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Het is mogelijk dat wij (nog) niet beschikken over uw (nieuwe) mobiele telefoonnummer. Via de knop kopie factuur aanvragen kunt u uw gegevens, inclusief uw mobiele telefoonnummer, invullen. Ons serviceteam zal u dan een e-mail met toegangslink naar de factuur sturen. Het is belangrijk om uw (nieuwe) mobiele telefoonnummer ook door te geven aan uw zorgverlener.

Tag: Uitgelicht
Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Wij sturen nooit een herinnering/aanmaning, zonder u eerst de factuur te sturen. Indien u geen factuur van ons heeft gezien, is wellicht het volgende aan de hand:

Uw zorgverlener beschikt niet over uw actuele gegevens

Om u een factuur te kunnen sturen, hebben wij uw juiste (e-mail)adresgegevens nodig. Het is dan ook van belang dat uw zorgverlener beschikt over uw meest recente gegevens.
Geef een verhuizing of wijziging in uw persoonlijke gegevens dan ook altijd tijdig (voorafgaand aan de behandeling) aan hen door. Zo voorkomt u dat u wordt aangeschreven op een verkeerd (e-mail)adres. Het doorgeven van uw juiste gegevens is uw eigen verantwoordelijkheid.

De digitale factuur is in uw spambox beland

Het kan zijn dat onze factuur onverhoopt in uw spambox (ongewenste e-mail) terecht komt. Dat is afhankelijk van de beveiligingsinstellingen van uw mailbox, wij hebben daar dus helaas geen invloed op. We raden u daarom aan om ons e-mailadres service@mijnandersnota.nl op te slaan in uw adresboek en ons als veilige afzender te markeren. Wanneer u dat doet, belanden onze e-mails in uw primaire inbox.

De factuur is niet bezorgd 

Helaas is voor ons niet inzichtelijk of een factuur bij u thuis is bezorgd, omdat er geen track-en-trace op brieven zit. We raden u aan om de PostNL app te downloaden. U kunt dan zien of er een brief van mijnAndersnota.nl naar u onderweg is. Mocht u vragen hebben over de postbezorging, kunt u contact opnemen met PostNL.

 

Tag: Uitgelicht

Veelgestelde vragen

Betalen

Het is mogelijk dat uw betaling en onze brief elkaar hebben gekruist. Kijk daarom altijd eerst even naar de dagtekening van de brief die u heeft ontvangen.
Wij verwerken uw betaling alleen wanneer er is betaald o.v.v. de juiste gegevens. Twijfelt u en wilt u zeker weten dat de betaling door ons is ontvangen? Neem dan contact met ons op!

Algemeen

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) is de privacywetgeving binnen de Europese Unie die regels en voorschriften vaststelt met betrekking tot de verwerking van persoonsgegevens. De AVG gaat dus over de bescherming van persoonsgegevens. Persoonlijke gegevens die op een factuur staan, zoals naam, adres, geboortedatum, maar ook de medische (behandel)gegevens vallen onder de AVG.

De AVG legt beperkingen op met betrekking tot het verwerken van persoonlijke gegevens. Het is in strijd met de AVG om zonder de juiste autorisatie persoonlijke informatie van iemand anders vrij te geven, omdat dit inbreuk maakt op de privacy van een individu.

Toestemming

Als u de factuurzaken voor iemand anders wilt regelen, dient u dus eerst toestemming te hebben van die persoon om zijn of haar persoonlijke gegevens in te zien. Deze toestemming moet vrijwillig, specifiek, geïnformeerd en ondubbelzinnig zijn volgens de richtlijnen van de AVG.

Daarom is het vanuit het oogpunt van gegevensbescherming en privacy noodzakelijk dat de persoon in kwestie expliciet toestemming geeft voordat iemand anders zijn of haar factuurzaken kan regelen. Zonder deze toestemming riskeer je het overtreden van de AVG, wat kan leiden tot juridische consequenties en sancties.

Machtigingsformulier

Via onze servicedesk is het mogelijk om een machtigingsformulier op te vragen. Indien iemand u machtigt om zijn/haar gegevens bij ons op te vragen en in te zien, kunnen wij u wel van dienst zijn.

Mijn factuur

Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Alleen uw zorgverlener kan uw gegevens aanpassen. Wij ontvangen bij elke factuur namelijk opnieuw uw gegevens van uw zorgverlener.

Geef wijzigingen daarom op tijd door aan uw zorgverlener. Denk daarbij niet alleen aan een (e-mail)adreswijziging, maar ook aan een wisseling van zorgverzekeraar of wijziging van verzekeringsvoorwaarden.

 

Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Als u de factuur per post ontvangt, is deze niet automatisch ook digitaal beschikbaar. Wij hebben dan vaak aanvullende gegevens van u nodig, zoals uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer. Via ‘kopie factuur opvragen‘ kunt u de benodigde gegevens aan ons doorgeven. U ontvangt dan per e-mail een link naar de digitale factuur van ons.

Tag: Uitgelicht
Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Het is mogelijk dat wij (nog) niet beschikken over uw (nieuwe) mobiele telefoonnummer. Via de knop kopie factuur aanvragen kunt u uw gegevens, inclusief uw mobiele telefoonnummer, invullen. Ons serviceteam zal u dan een e-mail met toegangslink naar de factuur sturen. Het is belangrijk om uw (nieuwe) mobiele telefoonnummer ook door te geven aan uw zorgverlener.

Tag: Uitgelicht
Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Ontvangt u liever een factuur per post? Geen probleem! Geef dit aan bij uw zorgverlener en u ontvangt toekomstige facturen van ons op papier.

Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Wij sturen nooit een herinnering/aanmaning, zonder u eerst de factuur te sturen. Indien u geen factuur van ons heeft gezien, is wellicht het volgende aan de hand:

Uw zorgverlener beschikt niet over uw actuele gegevens

Om u een factuur te kunnen sturen, hebben wij uw juiste (e-mail)adresgegevens nodig. Het is dan ook van belang dat uw zorgverlener beschikt over uw meest recente gegevens.
Geef een verhuizing of wijziging in uw persoonlijke gegevens dan ook altijd tijdig (voorafgaand aan de behandeling) aan hen door. Zo voorkomt u dat u wordt aangeschreven op een verkeerd (e-mail)adres. Het doorgeven van uw juiste gegevens is uw eigen verantwoordelijkheid.

De digitale factuur is in uw spambox beland

Het kan zijn dat onze factuur onverhoopt in uw spambox (ongewenste e-mail) terecht komt. Dat is afhankelijk van de beveiligingsinstellingen van uw mailbox, wij hebben daar dus helaas geen invloed op. We raden u daarom aan om ons e-mailadres service@mijnandersnota.nl op te slaan in uw adresboek en ons als veilige afzender te markeren. Wanneer u dat doet, belanden onze e-mails in uw primaire inbox.

De factuur is niet bezorgd 

Helaas is voor ons niet inzichtelijk of een factuur bij u thuis is bezorgd, omdat er geen track-en-trace op brieven zit. We raden u aan om de PostNL app te downloaden. U kunt dan zien of er een brief van mijnAndersnota.nl naar u onderweg is. Mocht u vragen hebben over de postbezorging, kunt u contact opnemen met PostNL.

 

Tag: Uitgelicht

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) is de privacywetgeving binnen de Europese Unie die regels en voorschriften vaststelt met betrekking tot de verwerking van persoonsgegevens. De AVG gaat dus over de bescherming van persoonsgegevens. Persoonlijke gegevens die op een factuur staan, zoals naam, adres, geboortedatum, maar ook de medische (behandel)gegevens vallen onder de AVG.

De AVG legt beperkingen op met betrekking tot het verwerken van persoonlijke gegevens. Het is in strijd met de AVG om zonder de juiste autorisatie persoonlijke informatie van iemand anders vrij te geven, omdat dit inbreuk maakt op de privacy van een individu.

Toestemming

Als u de factuurzaken voor iemand anders wilt regelen, dient u dus eerst toestemming te hebben van die persoon om zijn of haar persoonlijke gegevens in te zien. Deze toestemming moet vrijwillig, specifiek, geïnformeerd en ondubbelzinnig zijn volgens de richtlijnen van de AVG.

Daarom is het vanuit het oogpunt van gegevensbescherming en privacy noodzakelijk dat de persoon in kwestie expliciet toestemming geeft voordat iemand anders zijn of haar factuurzaken kan regelen. Zonder deze toestemming riskeer je het overtreden van de AVG, wat kan leiden tot juridische consequenties en sancties.

Machtigingsformulier

Via onze servicedesk is het mogelijk om een machtigingsformulier op te vragen. Indien iemand u machtigt om zijn/haar gegevens bij ons op te vragen en in te zien, kunnen wij u wel van dienst zijn.

Mijn gegevens

Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Alleen uw zorgverlener kan uw gegevens aanpassen. Wij ontvangen bij elke factuur namelijk opnieuw uw gegevens van uw zorgverlener.

Geef wijzigingen daarom op tijd door aan uw zorgverlener. Denk daarbij niet alleen aan een (e-mail)adreswijziging, maar ook aan een wisseling van zorgverzekeraar of wijziging van verzekeringsvoorwaarden.

 

Categorie: Mijn gegevens

Wij ontvangen uw verzekerde gegevens van uw zorgverlener. Indien deze gegevens zijn gewijzigd, kunt u dit dus het beste aan uw zorgverlener doorgeven.

Neem contact op met uw zorgverzekeraar als u de gegevens wilt wijzigen die uw verzekeraar van u heeft. Wij hebben geen inzage in uw verzekeringsgegevens en polisvoorwaarden.

Het is mogelijk dat uw betaling en onze brief elkaar hebben gekruist. Kijk daarom altijd eerst even naar de dagtekening van de brief die u heeft ontvangen.
Wij verwerken uw betaling alleen wanneer er is betaald o.v.v. de juiste gegevens. Twijfelt u en wilt u zeker weten dat de betaling door ons is ontvangen? Neem dan contact met ons op!

Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Als u de factuur per post ontvangt, is deze niet automatisch ook digitaal beschikbaar. Wij hebben dan vaak aanvullende gegevens van u nodig, zoals uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer. Via ‘kopie factuur opvragen‘ kunt u de benodigde gegevens aan ons doorgeven. U ontvangt dan per e-mail een link naar de digitale factuur van ons.

Tag: Uitgelicht
Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Het is mogelijk dat wij (nog) niet beschikken over uw (nieuwe) mobiele telefoonnummer. Via de knop kopie factuur aanvragen kunt u uw gegevens, inclusief uw mobiele telefoonnummer, invullen. Ons serviceteam zal u dan een e-mail met toegangslink naar de factuur sturen. Het is belangrijk om uw (nieuwe) mobiele telefoonnummer ook door te geven aan uw zorgverlener.

Tag: Uitgelicht
Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Ontvangt u liever een factuur per post? Geen probleem! Geef dit aan bij uw zorgverlener en u ontvangt toekomstige facturen van ons op papier.

Categorie: Mijn gegevens

Wijzigingen kunt u het beste aan uw zorgverlener doorgeven, wij krijgen bij elke factuur namelijk opnieuw uw gegevens van uw zorgverlener.
Heeft u een bepaalde factuur nu nodig of bent u bang dat u een bericht van ons heeft gemist? Neem dan contact op met onze servicedesk.

Categorieën: Mijn factuur, Mijn gegevens

Wij sturen nooit een herinnering/aanmaning, zonder u eerst de factuur te sturen. Indien u geen factuur van ons heeft gezien, is wellicht het volgende aan de hand:

Uw zorgverlener beschikt niet over uw actuele gegevens

Om u een factuur te kunnen sturen, hebben wij uw juiste (e-mail)adresgegevens nodig. Het is dan ook van belang dat uw zorgverlener beschikt over uw meest recente gegevens.
Geef een verhuizing of wijziging in uw persoonlijke gegevens dan ook altijd tijdig (voorafgaand aan de behandeling) aan hen door. Zo voorkomt u dat u wordt aangeschreven op een verkeerd (e-mail)adres. Het doorgeven van uw juiste gegevens is uw eigen verantwoordelijkheid.

De digitale factuur is in uw spambox beland

Het kan zijn dat onze factuur onverhoopt in uw spambox (ongewenste e-mail) terecht komt. Dat is afhankelijk van de beveiligingsinstellingen van uw mailbox, wij hebben daar dus helaas geen invloed op. We raden u daarom aan om ons e-mailadres service@mijnandersnota.nl op te slaan in uw adresboek en ons als veilige afzender te markeren. Wanneer u dat doet, belanden onze e-mails in uw primaire inbox.

De factuur is niet bezorgd 

Helaas is voor ons niet inzichtelijk of een factuur bij u thuis is bezorgd, omdat er geen track-en-trace op brieven zit. We raden u aan om de PostNL app te downloaden. U kunt dan zien of er een brief van mijnAndersnota.nl naar u onderweg is. Mocht u vragen hebben over de postbezorging, kunt u contact opnemen met PostNL.

 

Tag: Uitgelicht

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) is de privacywetgeving binnen de Europese Unie die regels en voorschriften vaststelt met betrekking tot de verwerking van persoonsgegevens. De AVG gaat dus over de bescherming van persoonsgegevens. Persoonlijke gegevens die op een factuur staan, zoals naam, adres, geboortedatum, maar ook de medische (behandel)gegevens vallen onder de AVG.

De AVG legt beperkingen op met betrekking tot het verwerken van persoonlijke gegevens. Het is in strijd met de AVG om zonder de juiste autorisatie persoonlijke informatie van iemand anders vrij te geven, omdat dit inbreuk maakt op de privacy van een individu.

Toestemming

Als u de factuurzaken voor iemand anders wilt regelen, dient u dus eerst toestemming te hebben van die persoon om zijn of haar persoonlijke gegevens in te zien. Deze toestemming moet vrijwillig, specifiek, geïnformeerd en ondubbelzinnig zijn volgens de richtlijnen van de AVG.

Daarom is het vanuit het oogpunt van gegevensbescherming en privacy noodzakelijk dat de persoon in kwestie expliciet toestemming geeft voordat iemand anders zijn of haar factuurzaken kan regelen. Zonder deze toestemming riskeer je het overtreden van de AVG, wat kan leiden tot juridische consequenties en sancties.

Machtigingsformulier

Via onze servicedesk is het mogelijk om een machtigingsformulier op te vragen. Indien iemand u machtigt om zijn/haar gegevens bij ons op te vragen en in te zien, kunnen wij u wel van dienst zijn.

Herinnering/aanmaning

Het is mogelijk dat uw betaling en onze brief elkaar hebben gekruist. Kijk daarom altijd eerst even naar de dagtekening van de brief die u heeft ontvangen.
Wij verwerken uw betaling alleen wanneer er is betaald o.v.v. de juiste gegevens. Twijfelt u en wilt u zeker weten dat de betaling door ons is ontvangen? Neem dan contact met ons op!

Contact

Heeft u een overige een vraag over uw factuur of wilt u om een andere reden contact met ons? We helpen u graag!

Of bezoek onze contactpagina.