Top 10 vragen

Het is mogelijk dat u een factuur van mijnAndersnota.nl ontvangt, terwijl u een tandartsverzekering heeft. In dat geval is er een aantal mogelijkheden:

Uw zorgverzekeraar heeft de factuur niet (volledig) vergoed

De declaratie die wij vanuit uw zorgverlener ontvangen, wordt door ons – indien gewenst – ingediend bij uw zorgverzekeraar. Als uw zorgverzekeraar de declaratie niet (volledig) vergoedt, ontvangt u van ons een factuur voor uw eigen bijdrage. Dat is het gedeelte dat u zelf moet betalen voor mondzorgkosten. U betaalt de eigen bijdrage aan ons. Indien u vragen heeft over uw vergoeding kunt u contact opnemen met uw zorgverzekeraar. Wij hebben geen inzage in uw verzekeringsvoorwaarden.

Wij hebben de declaratie van uw behandeling niet ingediend bij uw zorgverzekeraar

Het kan zijn dat we van uw zorgverlener niet de opdracht hebben gekregen om uw declaratie in te dienen bij de zorgverzekeraar. In dat geval ontvangt u van ons een factuur met de melding dat u de factuur kunt gebruiken om in te dienen bij uw zorgverzekeraar. Indien dat het geval is, is dat vaak op uw eigen verzoek geweest. Mocht u toch willen dat wij uw declaraties direct indienen bij de zorgverzekeraar kunt u dat aangeven bij uw zorgverlener.

Er is iets verkeerd gegaan met declareren

Het kan zijn dat de declaratie niet goed is ingevoerd door uw zorgverlener, waardoor de zorgverzekeraar de declaratie niet accepteert. Het gevolg is dat er geen vergoeding wordt uitbetaald. Indien uit navraag bij uw zorgverzekeraar blijkt dat de factuur incorrect is, kunt u contact opnemen met onze servicedesk. Wij bespreken dit dan met uw zorgverlener.

Tag: Uitgelicht

Veelgestelde vragen

Algemeen

Het is mogelijk dat u geen factuur van ons ontvangt of dat het wat langer duurt voordat u een factuur ontvangt. Hoe komt dat?

  • Uw zorgaanbieder/mijnAndersnota.nl heeft verkeerde/verouderde informatie

Het is mogelijk dat wij een oud/verkeerd (e-mail)adres van u hebben. Om te achterhalen welke gegevens wij van u hebben, kunt u het beste contact opnemen met onze servicedesk.

  • De digitale factuur is in uw spambox beland

Soms belandt onze factuur onverhoopt in uw spambox (ongewenste e-mail). Hier kunnen wij helaas niets aan veranderen. We raden u aan om ons e-mailadres service@mijnandersnota.nl in uw adresboek op te nemen. Zo voorkomt u dat berichten van ons in uw spambox terecht komen.

  • Uw zorgverlener heeft de declaratie van uw behandeling nog niet bij ons aangeleverd

Uw zorgaanbieder levert periodiek declaraties bij ons aan. Het kan zijn dat we de declaratie van uw behandeling nog niet hebben ontvangen. De meeste zorgaanbieders leveren minimaal maandelijks declaraties bij ons aan.

  • De factuur is volledig vergoed door uw zorgverzekeraar

MijnAndersnota.nl stuurt alleen een factuur indien de declaratie niet (volledig) is vergoed door uw zorgverzekeraar. U ontvangt van ons dan een factuur voor uw eigen bijdrage (het gedeelte dat uw zorgverzekeraar niet betaald). Via het declaratieoverzicht van uw zorgverzekeraar kunt u de originele declaratie en de hoogte van de vergoeding inzien.

MijnAndersnota.nl verzorgt het debiteurenbeheer van uw zorgverlener. Dat betekent dat wij facturen versturen en innen namens de praktijk. Wij nemen voor hen de financiële administratie en afwikkeling uit handen. Zo kan uw zorgverlener zich focussen op wat echt belangrijk is: kwalitatieve zorg leveren.

Uw zorgverlener levert periodiek declaraties bij ons aan. Afhankelijk van uw zorgverzekering ontvangt u hierna van ons een factuur voor uw eigen bijdrage. Het factuurbedrag betaalt u aan ons en wij verrekenen dat weer met uw zorgverlener.

Mijn factuur

Op de originele factuur vermelden wij of de declaratie is ingediend bij uw zorgverzekeraar. Onder de specificatie van de kosten staat een dikgedrukte tekst.

In de meeste gevallen staat er: ‘Deze factuur hebben wij al ingediend bij uw zorgverzekeraar. Het bedrag dat hierboven vermeld staat bij ‘door u te voldoen’ is uw eigen bijdrage.’ U hoeft de factuur dan dus niet meer zelf in te dienen.

Het kan ook zijn dat er staat: ‘Deze factuur kunt u gebruiken om zelf in te dienen bij uw zorgverzekeraar’. In dat geval geldt dus dat de factuur nog niet bij uw zorgverzekeraar is ingediend.

 

 

 

Het is mogelijk dat u geen factuur van ons ontvangt of dat het wat langer duurt voordat u een factuur ontvangt. Hoe komt dat?

  • Uw zorgaanbieder/mijnAndersnota.nl heeft verkeerde/verouderde informatie

Het is mogelijk dat wij een oud/verkeerd (e-mail)adres van u hebben. Om te achterhalen welke gegevens wij van u hebben, kunt u het beste contact opnemen met onze servicedesk.

  • De digitale factuur is in uw spambox beland

Soms belandt onze factuur onverhoopt in uw spambox (ongewenste e-mail). Hier kunnen wij helaas niets aan veranderen. We raden u aan om ons e-mailadres service@mijnandersnota.nl in uw adresboek op te nemen. Zo voorkomt u dat berichten van ons in uw spambox terecht komen.

  • Uw zorgverlener heeft de declaratie van uw behandeling nog niet bij ons aangeleverd

Uw zorgaanbieder levert periodiek declaraties bij ons aan. Het kan zijn dat we de declaratie van uw behandeling nog niet hebben ontvangen. De meeste zorgaanbieders leveren minimaal maandelijks declaraties bij ons aan.

  • De factuur is volledig vergoed door uw zorgverzekeraar

MijnAndersnota.nl stuurt alleen een factuur indien de declaratie niet (volledig) is vergoed door uw zorgverzekeraar. U ontvangt van ons dan een factuur voor uw eigen bijdrage (het gedeelte dat uw zorgverzekeraar niet betaald). Via het declaratieoverzicht van uw zorgverzekeraar kunt u de originele declaratie en de hoogte van de vergoeding inzien.

Het kan zijn dat we van uw zorgverlener niet de opdracht hebben gekregen om uw declaratie in te dienen bij de zorgverzekeraar. In dat geval ontvangt u van ons een factuur met de melding dat u de factuur kunt gebruiken om in te dienen bij uw zorgverzekeraar. Indien dat het geval is, is dat vaak op uw eigen verzoek geweest. Mocht u toch willen dat wij uw declaraties direct indienen bij de zorgverzekeraar kunt u dat aangeven bij uw zorgverlener.

Daarnaast is het mogelijk dat de declaratie niet goed is ingevoerd door uw zorgverlener, waardoor de zorgverzekeraar de declaratie niet accepteert. Het gevolg is dat er geen vergoeding wordt uitbetaald. Indien uit navraag bij uw zorgverzekeraar blijkt dat de factuur incorrect is, kunt u contact opnemen met onze servicedesk. Wij bespreken dit dan met uw zorgverlener.

Het is mogelijk dat u een factuur van mijnAndersnota.nl ontvangt, terwijl u een tandartsverzekering heeft. In dat geval is er een aantal mogelijkheden:

Uw zorgverzekeraar heeft de factuur niet (volledig) vergoed

De declaratie die wij vanuit uw zorgverlener ontvangen, wordt door ons – indien gewenst – ingediend bij uw zorgverzekeraar. Als uw zorgverzekeraar de declaratie niet (volledig) vergoedt, ontvangt u van ons een factuur voor uw eigen bijdrage. Dat is het gedeelte dat u zelf moet betalen voor mondzorgkosten. U betaalt de eigen bijdrage aan ons. Indien u vragen heeft over uw vergoeding kunt u contact opnemen met uw zorgverzekeraar. Wij hebben geen inzage in uw verzekeringsvoorwaarden.

Wij hebben de declaratie van uw behandeling niet ingediend bij uw zorgverzekeraar

Het kan zijn dat we van uw zorgverlener niet de opdracht hebben gekregen om uw declaratie in te dienen bij de zorgverzekeraar. In dat geval ontvangt u van ons een factuur met de melding dat u de factuur kunt gebruiken om in te dienen bij uw zorgverzekeraar. Indien dat het geval is, is dat vaak op uw eigen verzoek geweest. Mocht u toch willen dat wij uw declaraties direct indienen bij de zorgverzekeraar kunt u dat aangeven bij uw zorgverlener.

Er is iets verkeerd gegaan met declareren

Het kan zijn dat de declaratie niet goed is ingevoerd door uw zorgverlener, waardoor de zorgverzekeraar de declaratie niet accepteert. Het gevolg is dat er geen vergoeding wordt uitbetaald. Indien uit navraag bij uw zorgverzekeraar blijkt dat de factuur incorrect is, kunt u contact opnemen met onze servicedesk. Wij bespreken dit dan met uw zorgverlener.

Tag: Uitgelicht

MijnAndersnota.nl verzorgt het debiteurenbeheer van uw zorgverlener. Dat betekent dat wij facturen versturen en innen namens de praktijk. Wij nemen voor hen de financiële administratie en afwikkeling uit handen. Zo kan uw zorgverlener zich focussen op wat echt belangrijk is: kwalitatieve zorg leveren.

Uw zorgverlener levert periodiek declaraties bij ons aan. Afhankelijk van uw zorgverzekering ontvangt u hierna van ons een factuur voor uw eigen bijdrage. Het factuurbedrag betaalt u aan ons en wij verrekenen dat weer met uw zorgverlener.

Mijn zorgverzekering

Op de originele factuur vermelden wij of de declaratie is ingediend bij uw zorgverzekeraar. Onder de specificatie van de kosten staat een dikgedrukte tekst.

In de meeste gevallen staat er: ‘Deze factuur hebben wij al ingediend bij uw zorgverzekeraar. Het bedrag dat hierboven vermeld staat bij ‘door u te voldoen’ is uw eigen bijdrage.’ U hoeft de factuur dan dus niet meer zelf in te dienen.

Het kan ook zijn dat er staat: ‘Deze factuur kunt u gebruiken om zelf in te dienen bij uw zorgverzekeraar’. In dat geval geldt dus dat de factuur nog niet bij uw zorgverzekeraar is ingediend.

 

 

 

Het is mogelijk dat u geen factuur van ons ontvangt of dat het wat langer duurt voordat u een factuur ontvangt. Hoe komt dat?

  • Uw zorgaanbieder/mijnAndersnota.nl heeft verkeerde/verouderde informatie

Het is mogelijk dat wij een oud/verkeerd (e-mail)adres van u hebben. Om te achterhalen welke gegevens wij van u hebben, kunt u het beste contact opnemen met onze servicedesk.

  • De digitale factuur is in uw spambox beland

Soms belandt onze factuur onverhoopt in uw spambox (ongewenste e-mail). Hier kunnen wij helaas niets aan veranderen. We raden u aan om ons e-mailadres service@mijnandersnota.nl in uw adresboek op te nemen. Zo voorkomt u dat berichten van ons in uw spambox terecht komen.

  • Uw zorgverlener heeft de declaratie van uw behandeling nog niet bij ons aangeleverd

Uw zorgaanbieder levert periodiek declaraties bij ons aan. Het kan zijn dat we de declaratie van uw behandeling nog niet hebben ontvangen. De meeste zorgaanbieders leveren minimaal maandelijks declaraties bij ons aan.

  • De factuur is volledig vergoed door uw zorgverzekeraar

MijnAndersnota.nl stuurt alleen een factuur indien de declaratie niet (volledig) is vergoed door uw zorgverzekeraar. U ontvangt van ons dan een factuur voor uw eigen bijdrage (het gedeelte dat uw zorgverzekeraar niet betaald). Via het declaratieoverzicht van uw zorgverzekeraar kunt u de originele declaratie en de hoogte van de vergoeding inzien.

Het kan zijn dat we van uw zorgverlener niet de opdracht hebben gekregen om uw declaratie in te dienen bij de zorgverzekeraar. In dat geval ontvangt u van ons een factuur met de melding dat u de factuur kunt gebruiken om in te dienen bij uw zorgverzekeraar. Indien dat het geval is, is dat vaak op uw eigen verzoek geweest. Mocht u toch willen dat wij uw declaraties direct indienen bij de zorgverzekeraar kunt u dat aangeven bij uw zorgverlener.

Daarnaast is het mogelijk dat de declaratie niet goed is ingevoerd door uw zorgverlener, waardoor de zorgverzekeraar de declaratie niet accepteert. Het gevolg is dat er geen vergoeding wordt uitbetaald. Indien uit navraag bij uw zorgverzekeraar blijkt dat de factuur incorrect is, kunt u contact opnemen met onze servicedesk. Wij bespreken dit dan met uw zorgverlener.

Het is mogelijk dat u een factuur van mijnAndersnota.nl ontvangt, terwijl u een tandartsverzekering heeft. In dat geval is er een aantal mogelijkheden:

Uw zorgverzekeraar heeft de factuur niet (volledig) vergoed

De declaratie die wij vanuit uw zorgverlener ontvangen, wordt door ons – indien gewenst – ingediend bij uw zorgverzekeraar. Als uw zorgverzekeraar de declaratie niet (volledig) vergoedt, ontvangt u van ons een factuur voor uw eigen bijdrage. Dat is het gedeelte dat u zelf moet betalen voor mondzorgkosten. U betaalt de eigen bijdrage aan ons. Indien u vragen heeft over uw vergoeding kunt u contact opnemen met uw zorgverzekeraar. Wij hebben geen inzage in uw verzekeringsvoorwaarden.

Wij hebben de declaratie van uw behandeling niet ingediend bij uw zorgverzekeraar

Het kan zijn dat we van uw zorgverlener niet de opdracht hebben gekregen om uw declaratie in te dienen bij de zorgverzekeraar. In dat geval ontvangt u van ons een factuur met de melding dat u de factuur kunt gebruiken om in te dienen bij uw zorgverzekeraar. Indien dat het geval is, is dat vaak op uw eigen verzoek geweest. Mocht u toch willen dat wij uw declaraties direct indienen bij de zorgverzekeraar kunt u dat aangeven bij uw zorgverlener.

Er is iets verkeerd gegaan met declareren

Het kan zijn dat de declaratie niet goed is ingevoerd door uw zorgverlener, waardoor de zorgverzekeraar de declaratie niet accepteert. Het gevolg is dat er geen vergoeding wordt uitbetaald. Indien uit navraag bij uw zorgverzekeraar blijkt dat de factuur incorrect is, kunt u contact opnemen met onze servicedesk. Wij bespreken dit dan met uw zorgverlener.

Tag: Uitgelicht

MijnAndersnota.nl verzorgt het debiteurenbeheer van uw zorgverlener. Dat betekent dat wij facturen versturen en innen namens de praktijk. Wij nemen voor hen de financiële administratie en afwikkeling uit handen. Zo kan uw zorgverlener zich focussen op wat echt belangrijk is: kwalitatieve zorg leveren.

Uw zorgverlener levert periodiek declaraties bij ons aan. Afhankelijk van uw zorgverzekering ontvangt u hierna van ons een factuur voor uw eigen bijdrage. Het factuurbedrag betaalt u aan ons en wij verrekenen dat weer met uw zorgverlener.

Contact

Heeft u een overige een vraag over uw factuur of wilt u om een andere reden contact met ons? We helpen u graag!

Of bezoek onze contactpagina.